Jiří Rostecký Blog mladého podnikatele

PR články

Jak napsat PR článek, který bude fungovat?

Pro klienty iParťáka často zpracováváme PR články. Jejich zadání nám nejčastěji posílají přímo klienti. Rozhodl jsem se napsat tento článek jako návod, co všechno při psaní promyslet a jak napsat PR článek, který vám přinese výsledky.

22. 12. 20157 minut čtenípřečíst článek

Klasické PR články jsou už pasé, prodávejte je dráž, lépe a efektivněji!

Jak už jsem v několika článcích psal, magazín je předně o shánění kvalitního a pro čtenáře zajímavého obsahu. Je to nekonečný boj, protože je někdy problém sehnat jeden kvalitní článek, natož stovky či tisíce. Není tedy divu, že na začátku magazíny nepublikují každý den nebo se kvalitativně pohybují někde hodně dole.

20. 4. 20134 minuty čtenípřečíst článek
[mc4wp_form id="1911"]
  • 1