Jiří Rostecký Blog mladého podnikatele

Monetizace

Klasické PR články jsou už pasé, prodávejte je dráž, lépe a efektivněji!

Jak už jsem v několika článcích psal, magazín je předně o shánění kvalitního a pro čtenáře zajímavého obsahu. Je to nekonečný boj, protože je někdy problém sehnat jeden kvalitní článek, natož stovky či tisíce. Není tedy divu, že na začátku magazíny nepublikují každý den nebo se kvalitativně pohybují někde hodně dole.

20. 4. 20134 minuty čtenípřečíst článek

Petra Jeníka něco napadlo a hned nám tu rostou pluginy jako houby po dešti

Docela se bavím tím, kolik lidí zareagovalo na nápad Malého Jardy, který začal prodávat odkazy na konci svých článků. Je to opravdu zajímavý nápad a je vidět, že Petr má v sobě vskutku obchodního ducha. Pod řadou článků se začaly objevovat odkazy, takže to funguje. Petr se navíc nemusí bát, protože z dvojky může být […]

27. 8. 20123 minuty čtenípřečíst článek
[mc4wp_form id="1911"]
  • 1