Jiří Rostecký Blog mladého podnikatele

Marketing

Jak si Hurvínek představoval válku?

Ty nejdůležitější věci jsou naprostá banalita. Asi tak si to představuje řada našich klientů. Samozřejmě mylně. Některé jejich požadavky jsou jimi natolik banalizovány, že většinou ani neexistuje šance jim jejich váhu vrátit. Někdy je banalizují schválně, jindy ale si to prostě jen představují špatně. A my jim to musíme v iParťákovi vysvětlovat, pomoci jim vše […]

8. 7. 20148 minut čtenípřečíst článek

Co to je SEO, marketing, brandbuilding a proč nikdo nemá pravdu?

Tento týden známý rýpal Petr Jeník vydal článek, ve kterém polemizoval o tom, co je to vlastně SEO, a trochu narážel na některé známé konzultanty. Petr se podobně vyjadřoval už na Facebooku, kde zase rozvedl diskuzi o tom, proč se tito konzultanti nespojí a nevytvoří vlastní projekt, který by zákonitě měl být úspěšný. Na podobnou otázku […]

15. 6. 20144 minuty čtenípřečíst článek

Jaká byla akce Marketing v širším kontextu od JsmeMarketing.cz?

Pokud chce Jindřich Fáborský se svým projektem JsmeMarketing.cz nabízet kvalitní vzdělání, může začít slavit, jelikož se mu to povedlo. Zúčastnil jsem se totiž dnešní mini-konference Marketing v širším kontextu, která se odehrála na univerzitní půdě v Olomouci. Byl jsem nadšený.

28. 2. 20149 minut čtenípřečíst článek

Wedos kopl do vosího hnízda aneb Jak bolí, když se řeknou ceny nahlas

Wedos je známý svým relativně agresivním marketingem. Rád vymýšlí něco, co opravdu zaujme a bude se to šířit. Wedos má geniální nápady na virál. Vzpomeňme na hořící strojovnu, která se hned stala hitem a všichni jsme koukali na webku. Teď ale Wedos přišel s něčím, co moc lidí nepotěšilo…

28. 8. 20122 minuty čtenípřečíst článek
  • 1