Jiří Rostecký Blog mladého podnikatele

Kvalitní texty

Chcete, abych o vás napsal zadarmo? Ok, ale co za to?

Přes Mladého podnikatele mě často kontaktují lidé, co chtějí, abych představil jejich projekty. Chodí mi také strašně moc tiskových zpráv a proseb o podporu nějaké akce, spolupráci a podobně. Je to docela nuda, skoro nikdy mě to nezaujme a hlavně nevidím důvod, proč o tom napsat.

9. 10. 20144 minuty čtenípřečíst článek

Pár věcí, které kolem toho contentu nechápu

Tak nevím, nejsem sice copywriter, obsahový marketér, ani specialista na UX, ale myslel jsem si, že po letech provozování obsahových webů (rozumějte magazínů) už alespoň něčemu rozumím. V poslední době se ale začínám ztrácet a několik nových trendů moc nechápu. Respektive chápu jejich smysl, ale nechápu je z pohledu uživatelské použitelnosti a celkově pohodlí čtenáře.

26. 9. 20145 minut čtenípřečíst článek
[mc4wp_form id="1911"]

Blogy o podnikání, které se vyplatí sledovat

Nejpopulárnější český magazín o podnikání Podnikatel.cz vydal článek, kde uvedl 10 blogů o podnikání, které se vyplatí sledovat. Když jsem článek zahlédl na Facebooku, zaživa by mě nenapadlo, že se mezi desítkou vyvolených objevím i já. Vedle Tomáše Čupra, Johna Vanhary, Jana Barty, Marka Prokopa a Andreje Babiše se čtenáři mohli podívat i na tento […]

10. 8. 20144 minuty čtenípřečíst článek

Jak si Hurvínek představoval válku?

Ty nejdůležitější věci jsou naprostá banalita. Asi tak si to představuje řada našich klientů. Samozřejmě mylně. Některé jejich požadavky jsou jimi natolik banalizovány, že většinou ani neexistuje šance jim jejich váhu vrátit. Někdy je banalizují schválně, jindy ale si to prostě jen představují špatně. A my jim to musíme v iParťákovi vysvětlovat, pomoci jim vše […]

8. 7. 20148 minut čtenípřečíst článek

Rozdíl mezi dobrým a špatným levným textaře je v jedné maličkosti

A to v tom, kdo myslí na své čtenáře. Když si pročítám texty, jejichž napsání stálo stovky korun, často se divím právě naprostému zapomenutí autora na otázku, kdo je jejich čtenářem. Kdo si texty bude číst? Na koho mají působit? Co mu mají sdělit? Co čtenáři od textů asi očekávají? Co si z nich sami […]

12. 5. 20142 minuty čtenípřečíst článek

Jak a proč připravujeme vlastní firemní školení?

Jedním z hlavních důvodů, proč jsme se přestěhovali do Olomouce a do větších prostor, je moje už dlouhodobější myšlenka pořádání menších školení pro naše lidi. Hraji si s ní už několik měsíců a pomalu se blížím k samotné realizaci.

23. 3. 20142 minuty čtenípřečíst článek

Proč vítám všechny copywriterské a PPP systémy?

Přiznám se k jedné věci. Když před několika měsíci začaly vznikat různé copywriterské systémy, měl jsem trochu obavy. O to více mi nedalo spát, jakým způsobem se rozvíjel obchod na PPP systémech, na něž řada uživatelů chodila jen kvůli snadnému objednávání textů. Postupem času jsem svůj názor změnil a přišel na to, že jejich vznik […]

28. 1. 20143 minuty čtenípřečíst článek

Proč není snadné vybudovat nového iParťáka?

Už několik lidí mi řeklo, že by rádi vybudovali to, co jsem vybudoval já. Vždyť jde přece jen o přeposílání objednaných textů a kasírování vlastně za nic. Vždyť stačí sehnat pár jakžtakž dobrých textařů z Webtrhu a můžete vesele nabízet své služby. Je to tak snadné! V tomto článku vám povím, proč není.

2. 6. 20136 minut čtenípřečíst článek

Co se mi v uplynulém roce NEPOVEDLO a z čeho jsem se maximálně poučil?

Řada blogerů v posledních dnech vydává články, kde hodnotí uplynulý rok 2012. Velmi rád je čtu, neboť mi ukazují cestu a vývoj jiných lidí a motivují mne. Rozhodl jsem se to pojmout trochu jinak. I já bych vám mohl říci, že rok 2012 pro mne byl vůbec nejúspěšnějším rokem v mé podnikatelské kariéře a stejně jako ostatních […]

31. 12. 20127 minut čtenípřečíst článek

10 věcí, které byste mohli zmínit při objednávce textů od copywritera

Bude to znít možná trochu nadneseně, ale kdyby se mě někdo zeptal, co nejvíce zdržuje výrobu článků od iCopywriter.cz, řekl bych mu, že klient. Ano, opravdu je to tak. Stávají se případy, kdy jsme nuceni strávit přibližně stejnou dobu (nebo i delší) mailováním než psaním samotného textu. Klienti velmi často nedokáží specifikovat, co po nás […]

28. 10. 20123 minuty čtenípřečíst článek