Jiří Rostecký Blog mladého podnikatele

Jak vydělávat peníze

Chcete, abych o vás napsal zadarmo? Ok, ale co za to?

Přes Mladého podnikatele mě často kontaktují lidé, co chtějí, abych představil jejich projekty. Chodí mi také strašně moc tiskových zpráv a proseb o podporu nějaké akce, spolupráci a podobně. Je to docela nuda, skoro nikdy mě to nezaujme a hlavně nevidím důvod, proč o tom napsat.

9. 10. 20144 minuty čtenípřečíst článek

Moje přednáška pro ICM Prostějov: Co ti brání v podnikání?

Přesně 4 dny po oslavě prvních narozenin naší firmy iParťák jsem měl možnost přednášet na akci ICM Prostějov s názvem „Co ti brání v podnikání?„. Tato akce byla určena studentům třetích a čtvrtých ročníků středních škol. Pro mě to bylo úplně poprvé, co jsem měl přednášet před cizími lidmi. Navíc na téma, které je poměrně záludné a […]

10. 9. 20146 minut čtenípřečíst článek
[mc4wp_form id="1911"]

Blogy o podnikání, které se vyplatí sledovat

Nejpopulárnější český magazín o podnikání Podnikatel.cz vydal článek, kde uvedl 10 blogů o podnikání, které se vyplatí sledovat. Když jsem článek zahlédl na Facebooku, zaživa by mě nenapadlo, že se mezi desítkou vyvolených objevím i já. Vedle Tomáše Čupra, Johna Vanhary, Jana Barty, Marka Prokopa a Andreje Babiše se čtenáři mohli podívat i na tento […]

10. 8. 20144 minuty čtenípřečíst článek

7 změn, díky kterým vydělávám víc

Hodně mě zaujal článek Radka Strouhala o čtyřech vzměnách, díky kterým dnes vydělává více. Je to dost zajímavé téma, protože často stačí malá změna, která přinese nečekaně velký výsledek. Tyto změny děláme postupně všichni a pro každého z nás je jejich objevení jinak důležité. Proto mě napadlo sepsat článek na podobné téma, akorát uvedu změny, které […]

31. 7. 20146 minut čtenípřečíst článek

Jak si Hurvínek představoval válku?

Ty nejdůležitější věci jsou naprostá banalita. Asi tak si to představuje řada našich klientů. Samozřejmě mylně. Některé jejich požadavky jsou jimi natolik banalizovány, že většinou ani neexistuje šance jim jejich váhu vrátit. Někdy je banalizují schválně, jindy ale si to prostě jen představují špatně. A my jim to musíme v iParťákovi vysvětlovat, pomoci jim vše […]

8. 7. 20148 minut čtenípřečíst článek

8 věcí, ze kterých se jako začínající podnikatel můžete zcvoknout

Je to skoro rok, co naplno podnikám. Mám to štěstí, že jsem si své projekty rozjel už při střední, takže se od maturity dokáži sám uživit a ještě budovat a rozvíjet svou firmu. Toho, že jsem se vydal na podnikatelskou dráhu, rozhodně nelituji. Přesto to má i svá negativa a napadlo mě se podělit o […]

3. 7. 20147 minut čtenípřečíst článek

Co levní textaři dělají špatně?

Na začátku je nutno si zodpovědět záludnou otázku – kdo je levný textař? Pro někoho je to ten, co píše za pětistovku za normostranu, pro jiného ten za stovku a pro někoho to může být někdo, kdo vůbec práci počítá na normostrany. Pro účely tohoto článku počítejme s těmi, jichž je na trhu nejvíce, tedy […]

24. 1. 20146 minut čtenípřečíst článek

Jak uvažuje (nejen) mládež? Škola, škola, možná škola a pak určitě práce…

V minulém článku jsem se trochu zmínil o naší školní přiznávací stránce. Mezi mnoha statusy si zde někdo postěžoval na to, jak ho škola vlastně vůbec na nic nepřipravila a jak je dneska někde za kasou, i když má maturitu a do školy investoval desítky tisíc (je to soukromá střední škola). Samozřejmě se na jeho vlně […]

25. 7. 20133 minuty čtenípřečíst článek

Co je to nejdůležitější při cestě za úspěchem?

Poměrně často si píši se zajímavými mladými lidmi. Zajímaví jsou v tom, v čem se odlišují od většiny jejich vrstevníků. Přemýšlejí o životě trochu jinak, nejdou jen s davem a snaží se přijít na způsob, jak vyniknout. Většina z nich nepodniká, ale v budoucnu by chtěla začít. Píší si se mnou o jejich myšlenkách, nápadech […]

4. 6. 20133 minuty čtenípřečíst článek

Vykašlete se na konkurenční boj, raději spolupracujte a společně začněte vydělávat

Jednou z největších chyb v mém podnikání dříve bylo, že jsem si dostatečně nevážil konkurence a opovrhoval jí. Měl jsem tendenci s ní soupeřit, s jejími představiteli jsem se ani nepokoušel komunikovat a bral je za své největší nepřátele. Myslel jsem si, že konkurence je nechtěná, nepřátelská a spolupráce s ní je vyloučená. Chyba!

20. 10. 20122 minuty čtenípřečíst článek