Jiří Rostecký Blog mladého podnikatele

GTD

Můj způsob, jak si organizuji práci

Vždycky mne zaujmou články, ve kterých lidé popisují svůj způsob organizace práce. Mnohdy se podivuji, jak si dokáží naplánovat každý den přesně na minutu, a mohou tedy detailně popsat svůj týden, který se vždy opakuje. Já to tak (naštěstí) nemám. Každý den je v něčem jiný, což na své práci oceňuji asi nejvíce.

17. 5. 20157 minut čtenípřečíst článek

Skončily prázdniny, dvouměsíční galeje, které jsem v minulosti prožíval

Tak je to tady zase. Prázdniny končí a začíná nový školní rok. Dneska jsem si to uvědomil a vzpomněl si na doby, kdy jsem ještě chodil do školy. Tehdy pro mě byly prázdniny hodně důležité, ale řekl bych, že ze zcela jiného důvodu než u mých spolužáků.

1. 9. 20143 minuty čtenípřečíst článek

Největší chyby, které při plánování své práce můžete udělat

Plánujeme stále. Když jsme na schůzce s klientem, když brainstormujeme se svými kolegy, když máme poradu i když večer usínáme a hlavou se nám honí různé myšlenky na práci. Plánování je naprosto nezbytnou součástí podnikání a je proto nutné jej nepodceňovat. Přesto ale řada z nás dělá chyby, které nám mohou naše plány zhatit.

5. 8. 20145 minut čtenípřečíst článek
  • 1