Jiří Rostecký Blog mladého podnikatele

Facebook

Bez komentáře. Proč mi nikdo nekomentuje články?

Všimli jste si, jak málo komentářů mám pod články na Mladém podnikateli nebo zde na blogu? Zvláštní, co? Zejména, když některé mají tisíce zhlédnutí během několika dní. Proč tedy články nikdo nekomentuje?

17. 3. 20167 minut čtenípřečíst článek

Jak na facebookové stránky efektivně s Eliškou Vyhnánkovou

Začalo mě bavit chodit na kurzy z Naučmese.cz. Jedním z nich byl i ten od Elišky Vyhnánkové s názvem Facebook – firemní stránky efektivně. Elišku jsem ještě nikdy neviděl osobně, ale už několikrát jsem o ní slyšel a chystal jsem se ji oslovit s prosbou o zodpovězení pár otázek do rozhovoru na Mladého podnikatele. Nejdřív […]

28. 10. 20145 minut čtenípřečíst článek
[mc4wp_form id="1911"]

Nejen stránky, ale i skupiny na Facebooku mohou být efektivní

Překvapil mne jeden náš klient. Má svůj vlastní městký magazín – lokální web určený pro obyvatele jednoho města. Píše tam různé zprávy, novinky, akce a mnoho zajímavého obsahu, který uvítá každý, kdo v tom městě bydlí. Snaží se kolem toho všeho budovat i komunitu, která může rozvoj webu podpořit svými nápady či dokonce svou vlastní […]

15. 9. 20142 minuty čtenípřečíst článek

Jaká byla akce Marketing v širším kontextu od JsmeMarketing.cz?

Pokud chce Jindřich Fáborský se svým projektem JsmeMarketing.cz nabízet kvalitní vzdělání, může začít slavit, jelikož se mu to povedlo. Zúčastnil jsem se totiž dnešní mini-konference Marketing v širším kontextu, která se odehrála na univerzitní půdě v Olomouci. Byl jsem nadšený.

28. 2. 20149 minut čtenípřečíst článek

Facebook = škodolibost. Je to tak?

Facebook je pro mnohé jen otravnou sociální sítí, pro jiné však skvělým nástrojem k jednodušší a poměrně obsáhlejší interakci se svým okolím. Za poslední roky se stal doslova fenoménem a povedlo se mu své služby prostřednictvím mobilních zařízení nabídnout i těm, kdo nemají počítač či na něm nemohou trávit tolik času.

23. 7. 20134 minuty čtenípřečíst článek

Využijte Facebook efektivněji, vykašlete se na dětinské skupiny a přijďte na to, co lajknout…

Facebook jsem si založil, když jsem byl ještě malý pívo. Takže nedávno 😀 Tehdy jsem se přidával do všech skupin, co zrovna někde vyskočily. Všechny byly ve stylu „Bílá čokoláda je horší než hnědá, což se o lidech říct nedá“, „Mám rád kakao po ránu“, „Dneska jsem se dobře vykadil“ a podobné už jen podle názvu […]

12. 10. 20122 minuty čtenípřečíst článek
  • 1