Jiří Rostecký Blog mladého podnikatele

Copywriting

Copywriting nabízí i iCopywriter.cz!


Externí redaktor pro váš web: Na co se při výběru ptát?

Vždycky, když jsem vybíral redaktory pro svoje magazíny nebo jsme v iParťákovi přijímali nové posily pro klienty, všímal jsem si podobných scénářů, které se opakovaly.

6. 1. 20166 minut čtenípřečíst článek

Jak napsat PR článek, který bude fungovat?

Pro klienty iParťáka často zpracováváme PR články. Jejich zadání nám nejčastěji posílají přímo klienti. Rozhodl jsem se napsat tento článek jako návod, co všechno při psaní promyslet a jak napsat PR článek, který vám přinese výsledky.

22. 12. 20157 minut čtenípřečíst článek
[mc4wp_form id="1911"]

5 e-shopů, 3000 NS textu, 1 velké šílenství

V iParťákovi právě děláme na 5 e-shopech a více jak 3000 normostranách textu. A to všechno jen tento měsíc. Jsou to popisky zboží, články pro magazíny, tiskové zprávy a spousta dalšího. Jsme z toho šílení!

16. 7. 20151 minuta čtenípřečíst článek

Jaké bylo školení web copywritingu od Jana Ambrože?

Baví mě se vzdělávat napříč různými obory, protože potom lépe rozumím potřebám klientů a rozšiřuji si své znalosti napříč obory. Před pár dny jsem absolvoval školení UX od Adama Fendrycha. Přednášel pod hlavičkou Dobrého webu, stejně jako Jan Ambrož o web copywritingu, jehož školení jsem navštívil včera.

20. 8. 20143 minuty čtenípřečíst článek

Jak si Hurvínek představoval válku?

Ty nejdůležitější věci jsou naprostá banalita. Asi tak si to představuje řada našich klientů. Samozřejmě mylně. Některé jejich požadavky jsou jimi natolik banalizovány, že většinou ani neexistuje šance jim jejich váhu vrátit. Někdy je banalizují schválně, jindy ale si to prostě jen představují špatně. A my jim to musíme v iParťákovi vysvětlovat, pomoci jim vše […]

8. 7. 20148 minut čtenípřečíst článek

Rozdíl mezi dobrým a špatným levným textaře je v jedné maličkosti

A to v tom, kdo myslí na své čtenáře. Když si pročítám texty, jejichž napsání stálo stovky korun, často se divím právě naprostému zapomenutí autora na otázku, kdo je jejich čtenářem. Kdo si texty bude číst? Na koho mají působit? Co mu mají sdělit? Co čtenáři od textů asi očekávají? Co si z nich sami […]

12. 5. 20142 minuty čtenípřečíst článek

CopyCamp 2014: Akce plná lásky, zajímavých přednášek a skvělých lidí

Když jsem se v minulosti smál a divil tomu, jak lidé na akcích Davida Kirše skáčou na židlích a vyznávají si navzájem lásku, neznal jsem CopyCamp a holky z Hájedničky. Tehdy by mě vůbec nenapadlo, že se sám zúčastním akce, jejímž cílem bude nejen zahltit auditorium informacemi, ale také účastníkům najít životní lásku.

24. 3. 20145 minut čtenípřečíst článek

Proč vítám všechny copywriterské a PPP systémy?

Přiznám se k jedné věci. Když před několika měsíci začaly vznikat různé copywriterské systémy, měl jsem trochu obavy. O to více mi nedalo spát, jakým způsobem se rozvíjel obchod na PPP systémech, na něž řada uživatelů chodila jen kvůli snadnému objednávání textů. Postupem času jsem svůj názor změnil a přišel na to, že jejich vznik […]

28. 1. 20143 minuty čtenípřečíst článek

Co levní textaři dělají špatně?

Na začátku je nutno si zodpovědět záludnou otázku – kdo je levný textař? Pro někoho je to ten, co píše za pětistovku za normostranu, pro jiného ten za stovku a pro někoho to může být někdo, kdo vůbec práci počítá na normostrany. Pro účely tohoto článku počítejme s těmi, jichž je na trhu nejvíce, tedy […]

24. 1. 20146 minut čtenípřečíst článek

První měsíc budování vlastní firmy. Co jsme stihli a co chystáme?

Tak už to je skoro měsíc od založení mé první firmy iParťák s.r.o. Byl to velmi těžký měsíc, ale především takový stagnační měsíc. Začali jsme postupně realizovat první úkoly, mezi nimiž se vyjímal zejména výběr a následný nábor nových lidí, podepisování nových smluv se současným týmem a dořešení všech právních a účetních věcí, kterým mnohdy […]

1. 10. 20134 minuty čtenípřečíst článek