Jiří Rostecký Blog mladého podnikatele

Pojďte na Twitter! Má to velký smysl!

7. 8. 2014

Čas od času mi přijde nějaký email, který mě moc potěší. Dneska jeden takový přišel a udělal mi po ránu opravdu velkou radost. Kromě toho mě ale přivedl na zajímavou myšlenku, respektive jsem si uvědomil, že i něco malého a v podstatě bezvýznameného, co vytváříme, může někomu jinému hodně pomoci.

Dobrý den, Jirko,

sleduji vás na twitteru, kde jste před měsícem retweetnul post Michaela Hovorky, který v té době hledal redaktory na vykrytí obsahu v době dovolených.

Tehdy jsem se poohlížel po online serveru, kam budu přispívat tématy z HR, psychologie a sociálních médií. Povedlo se. S Michaelem jsme se domluvili na 3 články. Jejich návštěvnost uspokojuje jeho požadavky a bavíme se o další spolupráci.

Děkuji, za vaše používání twitteru a fandím ipartakovi i mladému podnikateli. A palec nahoru, že ukazujete s pokorou řadě mladých lidí, jak se vypracovat a postavit  a vlastní nohy.

Ať vám to plyne i nadále,
Ondra Juřička

Twitter spravuji dost omezeně, vlastně na něm sdílím hlavně to, co mě kde zaujme, protože každý den přečtu několik článků a ty nejlepší házím postupně do Bufferu, abych se o ně podělil i s ostatními. Mám přes 700 followerů, což mi přijde jako něco nelogického (v čem jsem pro ně zajímavý?), ale zároveň i jako zodpovědnost, že můj účet nebude úplně mrtvý. Tak sdílím to nejlepší, co si přečtu, a občas i nějakou zajímavou myšlenku.

Skvělé na tom všem ale je, že i to málo úsilí, které do toho dávám, může někomu jinému nějak pomoci. Přál bych si, aby co nejvíce lidí spravovalo svoje účty na sociálních sítích co nejlépe a generovali maximum kvalitního obsahu. Na MladýPodnikatel.cz každých 15 minut zobrazujeme nejnovější články z více jak 150 českých (a pár slovenských) blogů, přičemž každý týden přidáme nějaké nové, na které narazíme (můžete si to hodit i do své čtečky). Občas ale ani to nestačí a kvalitního čtiva v češtině tolik nevzniká.

Ale zpět k Twitteru. Hodně se mi líbí účet Honzy Kvasničky, který sdílí anglicky psané články o UX, Michala Hardyna o affiliate, Martina Šauera hlavně o copywritingu, Madly Čevelové a Davida Lörincze, kteří sdílí zajímavé články, Vojtěcha Bednáře o vůdcovství, vedení firmy a podobně, Pavla Ungra o SEO a mnoha dalších. Přesto je tu hafo lidí, kteří na Twitteru nevystupují nebo sdílí něco jen občas. A to je obrovská škoda. Jak mi ukázal Ondra, má to smysl. Velký smysl. Tak pojďte taky na Twitter! Já už tam jsem.

7. 8. 2014

Komentáře čtenářů:

Co na můj článek říkáte vy?