Jiří Rostecký Blog mladého podnikatele

Jiří Rostecký - Osobní vizitka

Copywriting

Výběr dovolené na internetu? Raději ne…

Před pár týdny jsem na iRozhlasu četl článek o tom, že Češi sice vybírají dovolenou na internetu, ale nakonec si ji jdou koupit na pobočku. Potvrzovali to tam i zástupci některých cestovek.

25. 7. 20178 minut čtenípřečíst článek

Jak propagovat článek na blogu?

Tentokrát jsem si vyměnil role. S Madlou Čevelovou. Pozvala mne do svého pořadu Marketingové bludy a zeptala se mě na několik otázek. Jednou z nich byla i ta, jak propaguji nový obsah. Sepsal jsem proto TODO list, který najdete v tomto článku a můžete použít třeba na svém blogu.

20. 3. 20168 minut čtenípřečíst článek

19 tipů, jak hledat témata pro nové články

Často se mě někdo ptá, jak dokáži tvořit tolik obsahu najednou a kde neustále beru inspiraci na nová témata článků, videí a podcastů. V tomto blogpostu vám odhalím několik mých tipů, které mi pomáhají a které můžete vyzkoušet sami.

8. 3. 201610 minut čtenípřečíst článek

8+ nástrojů pro tvůrce blogů a magazínů

Bez některých nástrojů si tvorbu blogu a magazínu Mladý podnikatel nedokážu představit. Zde přináším jejich výčet. Můžete tak nahlédnout pod pokličku přípravy mých článků a videí.

21. 1. 20168 minut čtenípřečíst článek

Externí redaktor pro váš web: Na co se při výběru ptát?

Vždycky, když jsem vybíral redaktory pro svoje magazíny nebo jsme v iParťákovi přijímali nové posily pro klienty, všímal jsem si podobných scénářů, které se opakovaly.

6. 1. 20166 minut čtenípřečíst článek

Jak napsat PR článek, který bude fungovat?

Pro klienty iParťáka často zpracováváme PR články. Jejich zadání nám nejčastěji posílají přímo klienti. Rozhodl jsem se napsat tento článek jako návod, co všechno při psaní promyslet a jak napsat PR článek, který vám přinese výsledky.

22. 12. 20157 minut čtenípřečíst článek

Chyby při tvorbě obsahu: Zaměřte se na to podstatné

Tvorba obsahu mě baví. Od svých 14 let píšu blogy, dělám rozhovory a poslední rok i natáčím videa a nahrávám podcasty. V iParťákovi navíc klientům pomáháme s psaním článků a obsahem celkově.

14. 12. 20154 minuty čtenípřečíst článek

5 e-shopů, 3000 NS textu, 1 velké šílenství

V iParťákovi právě děláme na 5 e-shopech a více jak 3000 normostranách textu. A to všechno jen tento měsíc. Jsou to popisky zboží, články pro magazíny, tiskové zprávy a spousta dalšího. Jsme z toho šílení!

16. 7. 20151 minuta čtenípřečíst článek

Pár věcí, které kolem toho contentu nechápu

Tak nevím, nejsem sice copywriter, obsahový marketér, ani specialista na UX, ale myslel jsem si, že po letech provozování obsahových webů (rozumějte magazínů) už alespoň něčemu rozumím. V poslední době se ale začínám ztrácet a několik nových trendů moc nechápu. Respektive chápu jejich smysl, ale nechápu je z pohledu uživatelské použitelnosti a celkově pohodlí čtenáře.

26. 9. 20145 minut čtenípřečíst článek

Jaké bylo školení web copywritingu od Jana Ambrože?

Baví mě se vzdělávat napříč různými obory, protože potom lépe rozumím potřebám klientů a rozšiřuji si své znalosti napříč obory. Před pár dny jsem absolvoval školení UX od Adama Fendrycha. Přednášel pod hlavičkou Dobrého webu, stejně jako Jan Ambrož o web copywritingu, jehož školení jsem navštívil včera.

20. 8. 20143 minuty čtenípřečíst článek